syzyfoptymista syzyfoptymista
817
BLOG

Tusku, musisz! czyli mam pewność, że jesteśmy krajem idiotów

syzyfoptymista syzyfoptymista Społeczeństwo Obserwuj notkę 56

 

Tusku, musisz jeszcze bardziej dop….lić zidiociałemu społeczeństwu, to będziesz miał jeszcze większe poparcie, chociaż cały czas masz duże. I chciałabym żebyś to zrobił, a ciemnemu ludowi o mentalności niewolników życzę, żeby się tego doczekał. Żeby pracowali do usranej śmierci, żeby umierali w przedsionku szpitali, żeby korupcja zżerała nasz kraj, żeby złodzieje chodzili bezkarni, żeby zboczeńcy mieli więcej praw niż normalni ludzie, żeby  bezrobocie było jeszcze większe, żeby bieda się szerzyła, żeby obcy decydowali za nas, żeby polskość była nienormalnością, żeby.......

Pomimo niewielkiego zwycięstwa PiS-u w skali kraju, wcale mnie ten wynik nie satysfakcjonuje, zwłaszcza, że miałam nieprzyjemność liczyć głosy w jednej z obwodowych komisji wyborczych w postkomuszym, biednym, o największym bezrobociu mieście średniej wielkości, w którym PiS od zawsze przegrywa.

Tradycji stało się zadość i tym razem. w mojej komisji wygrała PO - 33%, drugi PiS - 24%, trzecie SLD - 16%, czwarty Mikke - ponad 9%, Twój Ruch - prawie 8%.

I właśnie w świetle tych wyników, apeluję: Tusku, musisz!

Ja sobie poradzę.

 

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo