syzyfoptymista syzyfoptymista
795
BLOG

Bad Guy - Dr.Jekyll @ MrHyde

syzyfoptymista syzyfoptymista Rozmaitości Obserwuj notkę 62

 

 

 W związku z paszkwilem skierowanym pod moim adresem, zamieszczonym przez niejakiego Bad Guya,wyjaśniam, co następuje:

wczoraj, a właściwie dziś w nocy, na moim blogu pod notką :

http://syzyfoptymista.salon24.pl/561506,jak-zostac-wladca-klonow-poradnik

swój komentarz o treści : Jasne, że wiem. Każdy byle kundel lepszy od pudla”  zamieścił Kamil Gorzelańczyk.

 

W odpowiedzi Grzelańczykowi zacytowałam  jego słowa. Jest to mój komentarz z godziny 01:55.  

 

Pod moim komentarzem, o godzinie 01:57, a więc po 2 minutach pojawił się komentarz Bad Guya, o tej samej treści, co Kamila Gorzelańczyka: Jasne, że wiem. Każdy byle kundel lepszy od pudla”.

 

Dziś Bad Guy twierdzi, że to moje urojenia, a ja twierdzę, że Bad Guy jest kłamcą.

Bad Guy to Kamil Gorzelańczyk

 

Poniżej zamieszczam komentarz spod mojej notki, w której cytuję oba komentarze. Ocenę wiarygodności pana Bad Guya, pozostawiam czytelnikom

*******************************************************************

Kamil Gorzelańczyk = Bud Guy = KONIEC ZABAWY


@KAMIL GORZELAŃCZYK
Jasne, że wiem. Każdy byle kundel lepszy od pudla.
====
Ja gustuję tylko w rasowych;)
SYZYFOPTYMISTA01:55
28811272

========================

@SYZYFOPTYMISTA
"Wiesz, że nawet pudelek, to nie kundelek:))))))))"

Jasne, że wiem. Każdy byle kundel lepszy od pudla
BAD GUY01:57
6158
SYZYFOPTYMISTA02:10
28811287

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości