syzyfoptymista syzyfoptymista
2177
BLOG

Stało się! - "Sorry Polsko" - hymn leminga

syzyfoptymista syzyfoptymista Rozmaitości Obserwuj notkę 39

 

Credo premiera : "polskość to nienormalność" przynosi efekty.

Oto apoteoza nihilzmu w wykonaniu czołowej przedstawicielki lemingów, promowana przez radio publiczne.

 

"Sorry Polsko"


Gdyby była wojna byłabym spokojna

Nareszcie spokojna wreszcie byłabym

Nie musiałabym wybierać

Ani myśleć, jak tu żyć

Tylko być, tylko być

 

Po kanałach z karabinem nie biegałabym

Nie oddałabym ci, Polsko

Ani jednej kropli krwi

 

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, wybacz mi!

Wystarczająco, przerażająco jest żyć

 

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, wybacz mi!

Wystarczająco, przerażająco jest żyć

 

Płacę abonament i za bilet płacę

Chodzę na wybory, nie jeżdżę na gapę

Tylko nie każ mi umierać

Tylko nie każ, nie każ mi

 Nie każ walczyć, nie każ ginąć

Nie chciej, Polsko, mojej krwi

 

Tylko nie każ mi wybierać

Tylko nie każ, nie każ mi

Nie każ walczyć, nie każ ginąć

Nie chciej, Polsko, mojej krwi

 

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, nie każ mi!

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, nie każ mi!

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, wybacz mi!

Wystarczająco, przerażająco jest żyć

 

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, wybacz mi!

Wystarczająco, przerażająco jest żyć

 

Lepszy żywy obywatel, niż martwy bohater!

 

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, wybacz mi!

Wystarczająco, przerażająco jest żyć

 

Sorry Polsko, sorry, Polsko

Sorry Polsko, wybacz mi!

Wystarczająco, przerażająco jest żyć

 

Maria Peszek

 

 http://wpolityce.pl/wydarzenia/47611-to-istny-hymn-leminga-zdebialem-slyszac-te-histeryczna-apoteoze-nihilizmu

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości